Hazır aklımdayken…

Bol keseden sallayayım dedim.

12 Dev Adam ve Bir Sürü Cüceler

Türkiye, 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası’nda 2.’liği elde etti. Müthiş bir başarı bu, emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.

Ancak ne yapsan yaranamıyorsun bu millete. Maç biter bitmez milli takımı eleştiren adamcıklar türemeye başladı. Sanki en başından beri başarısızlığı istiyormuş, “hah işte ben demiştim bunlardan adam olmaz diye, ben dedim hacı, ben hep derim zaten” tavrını takınmak için sabırsızlanıyormuş gibiler. Onlar için Allah’tan akıl fikir, yakınlarına da sabır diliyorum.

Bu takıma nasıl savunma yapılacağını öğreten, disiplinden taviz vermeyen, son kemoterapi seansına takımın başında bulunmak pahasına gitmeyen Tanjeviç bile basketbol bilmemekle suçlanabiliyor bu ülkede. Adamın geçmişine bakıyorsun başarılarla dolu. Ama bu millet nerde ne zaman neyin konuşulacağını bilmez, turnuvanın ortasında çıkar bu adamı eleştirir.

Ben demiyorum ki eleştiri olmasın. Ama lütfen bu işten anlamayan adamlar Matrix’i çözmüşcesine eleştirmesin. Aksayan yanlar vardır, yetersiz oyuncular vardır, tesisler eskidir, altyapı eksiktir vs. Bunlar konuşulur, yeter ki bunları konuşanların tavrı “hade lan benden iyi mi bilecen dürrük” şeklinde olmasın.

Tutsan atom parçalasan “silisyumu herkes parçalar, hem o olmamış nötronlar kalmış” derler. Derler çünkü bir işi beceremeyen adamlar başkalarının başardıklarından konuşarak kaçmaya çalışırlar.

Ekleme: Yazıyı yazmamdan 1-2 gün sonra malum ödül haberi (adam başı 1.5 milyon € + 500 cumhuriyet altını) çıktı. Ne eleştirmesini biliyoruz ne de ödüllendirmesini.

Bir Cevap Yazın

