Hazır aklımdayken…

Bol keseden sallayayım dedim.

The Prodigy – Invaders Must Die

The Prodigy, ilk olarak orta 2’nin yaz ayında arkadaş tavsiyesiyle tanıştığım bir grup. Meşhur Breathe ve Firestarter şarkılarını barındıran Fat of The Land albümü o yaz Walkman’imde uzunca bir süre ikamet etmişti (aynı şekilde Walkman’den çıkmayan diğer bir albüm ise The Offspring’in Americana’sıydı). Uzunca bir aradan sonra üniversitede tekrar dinlemeye başlamış ve Music For The Jilted Generation ile tanışmıştım. Bende Fat of The Land etkisi yapmadıysa da çok başarılı bir albüm olduğunu söylemeliyim.

Anlaşılacağı üzere The Prodigy sürekli dinlemediğim ancak her zaman çok sevdiğim bir grup oldu. Liam Howlett’in arka planda duran dahi çocuk olması, Keith Flint’in orijinal anormal tripleri, sürekli kadro değiştirmemeleri ve yaptıkları işi en iyi şekilde yapıyor olmaları benim gruba olan ilgimin kaynağıdır. Yakın zamanda Rock ‘n Coke’a dahil olup konserlerini verdiler. İlgili festivalin hem ebesinin nikahında olması hem de gidecek adam bulamayacak olmamın etkisiyle kendilerini canlı izleme fırsatını teptim (pişman değilim o ayrı). Yine de bu kadar yakına gelmişlerken bu adamların saydığım 2 albümlerinden başka neleri var diye araştırdım ve Invaders Must Die ile tanıştım.

Invaders Must Die klasik bir The Prodigy albümü. Diğer albümlerini seviyorsanız bunu da illa ki seversiniz. Şarkı listesine baktığımda kötü diyebileceğim bir örneğe rastlayamıyorum. Dinlerken atladığım ya da “bitse ya” dediğim bir parça olmadı ama “Invader Must Die” ve “Omen”i dönüp dönüp dinledim.

Elektronik müzik sever biri olmamama rağmen albümü 1 haftadır dinliyorum. The Prodigy etkisi olsa gerek.

Bir Cevap Yazın

